RAZLOGI ZA JUTRANJE RAZGIBAVANJE

Večina se nas zjutraj prebudi ob budilki tako, da si vzamemo vsaj še 5 minut po alarmu, da se nekako prebudimo, raztegnemo in hop – proti kopalnici. Z vodo si osvežimo in prebudimo obraz, in posredno tudi možgane. Kako pa bi lahko še prebudili in aktivirali telo? In se po tem počutili popolnoma prebujeno in pripravljeno na nov dan in nove izzive?

V ta namen sem pripravila par nasvetov; razlogov in par enostavnih razgibalnih vaj, ki te bodo prebudile in pripravile na nov dan. Vaje vzamejo le 2 – 3 minutke, tako da ne moreš reči, da za njih nimaš časa. Ne pozabi – gre za tvoje dobro počutje, lahkotnost in zdravje.

Midva, pripravljena na jutranje razgibavanje in ogrevanje pred tekom na plaži.

RAZLOGI ZA JUTRANJE RAZGIBAVANJE

  1. Prebudi se telo zaradi pospešene prekrvavitve, srčnega utripa
  2. Aktivirajo se mišice, s tem zmanjšamo možnost poškodb
  3. Razgibamo sklepe in s tem zmanjšamo možnost poškodb in bolečin
  4. Pospeši se presnova
  5. Napolnimo se z energijo in pozitivizmom
  6. Krepimo si samozavest in samozaupanje
  7. Počutimo se dobro; smo dobre volje, nasmejani in pripravljeni na nov dan

NASVETI ZA JUTRANJE RAZGIBAVANJE

  1. Začnemo pri glavi in končamo pri nogah
  2. Ne delamo eksplozivnih, sunkovitih gibov
  3. Vse razgibalne vaje naredimo v obeh smereh (levo-desno oz. naprej – nazaj)
  4. Vaje izvajamo počasi, nadzorovano
  5. Če nas kaj boli, tisti del še posebej ogrejemo

PRIMERI OSNOVNIH in ENOSTAVNIH RAZGIBALNIH

  • Kroženje glave (5x levo, 5x desno)
  • Kroženje z rameni (5x levo, 5x desno)
  • Kroženje s komolci (5x levo, 5x desno)
  • Kroženje z zapestji (5x levo, 5x desno)
  • Kroženje z boki (roke v bokih, 5x levo, 5x desno)
  • Kroženje s trupom (roke v bokih, 5x levo, 5x desno – težja izvedba: roke vzročimo in se primemo za roki in začnemo krožit s celotnim trupom – pri tem z očmi ves čas sledimo rokama – dobra vaja tudi za orientacijo v prostoru)
  • Kroženje s koleni (5x levo, 5x desno)
  • Kroženje z gležnji (5x levo, 5x desno)

V manj kot minutnem videu je prikazano enostvano razgibavanje za vsakogar; poglej video in se razgibaj.

V krogu preberi več pa so top razlogi za aerobno gibanje, ki ti ga tudi jaz toplo priporočam (v merah normale).

                      Želim ti lep dan, poln energije in dobrega počutja.

Ostale vaje, ki ih lahko izvajaš doma, pa najdeš tukaj.

 


S partnerjem redno izvajava razgibalne vaje, za nama ponavljata tudi hčerkici. Po razgibalnih vajah vsi redno pijemo Aloe vera gel za pitje, da okrepimo in prebudimo tudi naš imunski sistem in ga s tem prirpavimo na nov dan, na nove izzive, stresorje…Ker sama ogromno športam, prisegam na zdravo hrano. Zavedam se, da moram telo  včasih tudi podpreti, zato svoje telo in  zdravje podpiram tudi s prehranskimi dopolnili, še posebej zdaj na jesen in zimo.

   

Na mojem jedilniku so poleg zdrave prehrane še dodatni vitamini in minerali ter ostale hranilne snovi (encimi, elementi v sledeh, esencialne aminokisline ipd), zato vsako jutro vsa družina spije štamperli – 0,03ml čistega Aloe vera gela z dodanim medom, hčerkicam pa ponudim tudi probiotike, da zaščitim imunski sistem tam, kjer je najbolj pomembno – v črevesju (saj je kar 80% imunskega sistema je skritega v črevesju). Na kuhinjski polici je tudi naša VITA, to so čisti vitamini iz 21 vrst različnega sadja in zelenjave. Vito dodajam v navadne jogurte, smutije, pudinge, saj je brez dodanih sladkorjev, brez konzervansov in brez barvil. Z vodo razrečeno jo kot sok ponudim tudi moji hčerkicam.

Probiotike odprem in stresem na čajno žličko. To storim pred obrokom. Obe jih brez problema pojesta, ker rečem, da so to zdravi bonbončki v prahu. Poplakneta z 0,03ml Aloe vere. Nato zajtrkujemo. To kombiniram, ker je Aloe vera polna hranil, ima jih preko 250 in zato, ker Aloe vera pospešuje absorbcijo probiotikov. Starejša je stara 5 let in je nazadnje bila bolana pred 3 leti, mlajša je stara 17 mesecev in še ni bila bolana. Obe sta v vrtcu.